Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

ΟΔΥΣΣΕΙΑ - Α1 - Η σκηνή που μου άρεσε περισσότερο

2011-12 Κ. ΡΟΔΟΛΦΟΥ




Η  σκηνή  που  μου  άρεσε  περισσότερο 




Η σκηνή που μου άρεσε περισσότερο ήταν η αναγνώριση του Οδυσσέα από τον Λαέρτη. Ήταν μια σκηνή γεμάτη συγκίνηση. Ο Λαέρτης λιποθύμησε όταν κατάλαβε ότι ο γιος του βρισκόταν μπροστά του.
Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος

Η σκηνή που μου άρεσε περισσότερο ήταν η μνηστηροφονία διότι εκείνη τη στιγμή ένιωθα πως αποδίδεται η δικαιοσύνη. Ακόμα τη στιγμή αυτή χάρηκα που ο Οδυσσέας και ο Τηλέμαχος συνεργάστηκαν μετά από τόσα χρόνια.

Κων/νος Δήμου

Η αγαπημένη μου σκηνή ήταν η αναγνώριση του Οδυσσέα από τον Άργο, ο οποίος μετά την αναγνώριση του αφεντικού του αναπαύτηκε εν για πάντα
ήρεμα. Αυτή η σκηνή αποτελείται από ανάμεικτα συναισθήματα χαράς και λύπης. Ήταν πολύ συγκινητική και νομίζω πως ήταν η καλύτερη της Οδύσσειας.

Κόντου Ευαγγελία

Η σκηνή που μου άρεσε περισσότερο είναι η σύγκρουση Ποσειδώνα – Οδυσσέα, γιατί ο Οδυσσέας, παρά την μεγάλη τρικυμία και το χαλασμό που έκανε ο Ποσειδώνας, δεν το έβαλε κάτω, πάλεψε και τελικά ξεπέρασε τα εμπόδια.
Γιώργος Ζαφείρης

Η σκηνή που μου άρεσε περισσότερο είναι εκείνη όπου ο Οδυσσέας συναντιέται πρώτη φορά με το γιό του τον Τηλέμαχο.

Ισμήνη Καραλίδη

Η αγαπημένη μου σκηνή ήταν η αναγνώριση του Οδυσσέα από τον Άργο. Η σκηνή αυτή μου άρεσε επειδή ο Άργος αναγνωρίζει τον Οδυσσέα και αμέσως μετά πεθαίνει. Ήταν σαν να περίμενε να τον δει για να πεθάνει.

Ελένη Κοτολόση




Η σκηνή που μου άρεσε περισσότερο είναι η αναγνώριση του Οδυσσέα με τον Τηλέμαχο, αλλά και με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς του.

Βαρβάρα Καραγιαννάκη


Η σκηνή που μου άρεσε περισσότερο είναι η μνηστηροφονία, όπου ο Οδυσσέας μαζί με τον Τηλέμαχο με πολύ θάρρος σκοτώνουν τους μνηστήρες, που τόσα χρόνια κατασπαταλούσαν την περιουσία του Οδυσσέα. Με αυτόν τον τρόπο ολοκληρώνεται η τίση.
Γιάννης Γαλατσιάνος


Η σκηνή που μου άρεσε περισσότερο είναι η σύγκρουση του Οδυσσέα με τον Ποσειδώνα, όταν ο Οδυσσέας έφυγε από το νησί της Καλυψώς με τη σχεδία που είχε φτιάξει. Ο Ποσειδώνας τότε θυμωμένος τον χτύπησε με ανέμους και κύματα, τόσο δυνατά, που η σχεδία καταστράφηκε. Ο Οδυσσέας με όλες του τις δυνάμεις προσπάθησε και κατάφερε να επιζήσει πιστεύοντας στις δυνατότητές του.

Αργύρης Ζαχαριάδης


Η σκηνή που μου άρεσε περισσότερο είναι η αναγνώριση του Οδυσσέα από τους δικούς του : πρώτα από το σκύλο του τον Άργο, ο οποίος τον αναγνώρισε και μετά πέθανε, μετά από την Ευρύκλεια, που τον αναγνώρισε όταν του έπλυνε τα πόδια, ύστερα από το γιό του τον Τηλέμαχο, που μαζί σκότωσαν τους μνηστήρες, από την Πηνελόπη και τέλος από το Λαέρτη.

Μαρία Αλβέρτη

Η σκηνή που μου άρεσε περισσότερο ήταν εκείνη όπου ο Οδυσσέας για πρώτη φορά βλέπει το γιό του μετά από τόσα χρόνια.

Αλεξία Αγιασλάρη


Η σκηνή που μου άρεσε περισσότερο είναι η αναγνώριση του Οδυσσέα από τον Λαέρτη, τον πατέρα του γιατί ήταν πολύ συγκινητική
Γιώτα Καραδήμα

Η σκηνή που μου άρεσε περισσότερο είναι όταν ο Οδυσσέας αποκαλύφθηκε στο γιό του. Ήταν μια πολύ έντονη σκηνή γεμάτη έντονα συναισθήματα διότι ο Τηλέμαχος βλέπει για πρώτη φορά τον πατέρα του με σάρκα και οστά. Επίσης ο Οδυσσέας νιώθει έντονα συναισθήματα γιατί αντικρίζει το σπλάχνο του μετά από τόσα χρόνια. Ξέσπασαν σε δάκρυα χαράς και πιστεύω πως θα αντιδρούσα το ίδιο σε μια τέτοια κατάσταση. Και οι δύο νιώθουν σαν ν’ αρχίζει η ζωή τους απ’ την αρχή και θέλουν να καλύψουν το χαμένο χρόνο τους.