Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΣΥΡΟ 18-20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η τριήμερη εκδρομή του σχολείου μας στη Σύρο (18-20 Απριλίου 2013). Στην εκδρομή συμμετείχαν μαθητές από τρία πολιτιστικά - περιβαλλοντικά προγράμματα , που έτρεξαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2012-3:
1) Λογοτεχνικό εργαστήρι  2) "Εσύ όπως κι εγώ" η διαφορετικότητα μέσα από το θέατρο.  3) Περιπατητικός όμιλος.
Την πρώτη μέρα, 18/4 , ξεκινήσαμε από το λιμάνι του Πειραιά στις 7:30 το πρωί και τέσσερις ώρες αργότερα φτάσαμε στο λιμάνι της Ερμούπολης. Κάναμε μια σύντομη περιήγηση στο κέντρο της πόλης μέχρι τη συνοικία Βαπόρια. Αργότερα έγκατασταθήκαμε στο ξενοδοχείο , στον Γαλησσά και τα παιδιά γευμάτισαν και ξεκουράστηκαν. Το απόγευμα επισκεφθήκαμε τον Ι. Ναό της κοίμησης της Θεοτόκου , όπου υπάρχει η ομώνυμη εικόνα του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου. Στη συνέχεια μετά από ανάβαση πεντακοσίων και πλέον σκαλοπατιών φτάσαμε στον Ι. Ναό της Ανάστασης απ´ όπου θαυμάσαμε την υπέροχη θέα. Είχε πλέον σουρουπώσει και τα παιδιά έφαγαν πρόχειρα στην Ερμούπολη και αργότερα διασκέδασαν με ελληνική μουσική.
Τη δεύτερη μέρα , 19/4, τα παιδιά ξύπνησαν νωρίς και προγευμάτισαν στο ξενοδοχείο. Ακολούθησε πρωινή πεζοπορία από το Γαλησσά στον Αγιο Στέφανο. Ηταν μια εξαιρετική εμπειρία για μαθητές και καθηγητές καθώς απολαύσαμε τις υπέροχες εναλλαγές του κυκλαδίτικου τοπίου και την εξαιρετική θέα. Εν συνεχεία κάναμε το γύρο του νησιού και μετά το μεσημεριανό φαγητό στο Φοίνικα βρεθήκαμε στην Ανω Σύρο όπου είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε το μουσείο του Μάρκου Βαμβακάρη και να περιηγηθούμε στα γραφικά της σοκάκια. Επειδή η καταπόνηση ήταν μεγάλη , μετά την επιστροφή στο ξενοδοχείο και το δείπνο, τα παιδιά παρέμειναν στα δωμάτια τους.
Το πρωί της τρίτης μέρας , 20/4, μετά το πρωινό και την αναχώρησή μας από το ξενοδοχείο επισκεφτήκαμε τον Ι. Ναό του Αγίου Νικολάου, το δημαρχείο της Ερμούπολης, όπου ξεναγηθήκαμε στην περίφημη αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου , και το αρχαιολογικό μουσείο. Αμέσως μετά τα παιδιά ενημερώθηκαν από τους εκπαιδευτικούς για την ιστορία του θεάτρου Απόλλων, το οποίο και επισκέφτηκαν. Είχαν την ευκαιρία να καθήσουν στην πλατεία και στα θεωρεία και να δουν το θεατρικό μουσείο που λειτουργεί στον τρίτο όροφο. Μέχρι τις τρεις το μεσημέρι τα παιδιά ήταν ελεύθερα να ψωνίσουν παραδοσιακά προϊόντα και να φάνε. Στις τέσσερις επιβιβαστήκαμε στο πλοίο της επιστροφής για τον Πειραιά και το βραδάκι φτάσαμε στο Γέρακα.
Οι συνοδοί καθηγητές αισθάνονται την ανάγκη να συγχαρούν τους μαθητές για την άψογη συμπεριφορά τους σε όλη τη διάρκεια της εκδρομής. Η συνεργασία μας ήταν εξαιρετική και η στάση των παιδιών αποτέλεσε ένα ακόμη δείγμα του κλίματος και της κουλτούρας του σχολέιου μας