Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

ΟΔΥΣΣΕΙΑ - Α2 - Τώρα που η Οδύσσεια τελείωσε


Υπεύθυνη καθηγήτρια Ροδόλφου Αναστασία.

Τώρα που η Οδύσσεια τελείωσε μου άφησε μια ευχάριστη και ταυτόχρονα διδακτική εμπειρία. Ευχάριστη γιατί έχει υπόθεση και πλοκή με ενδιαφέρον και με περιπέτειες που μου προκαλούν αγωνία. Ήταν γεμάτη ζωντάνια ένταση και παραστατικότατη αφήγηση, που μου κρατούσε συνεχόμενο το ενδιαφέρον. Με μετέφερε σε ένα κόσμο διαφορετικό και παράξενο ακόμα και μαγικό με ωραίους τόπους και πολλούς ήρ
ωες. Ένιωσα σαν να ήταν ένα ωραίο παραμύθι που μου καλλιέργησε την φαντασία μας. Η μελέτη ήταν και διδακτική. Έμαθα πως πρέπει να μην το βάζουμε κάτω, αλλά να αντιμετωπίζουμε τους κινδύνους με θάρρος, αποφασιστικότητα και εφευρετικότητα. Να μη συμπεριφερόμαστε με εγωισμό και προσβάλλουμε τους άλλους. Ο άνθρωπος που αγωνίζεται με υπομονή πετυχαίνει πάντα τους στόχους του. Γνώρισα επίσης βασικά στοιχεία της αρχαίας μυθολογίας, τις αντιλήψεις, τις αξίες και τον πολιτισμό μιας μακρινής εποχής (του Ομήρου).
Δημήτρης Ράμμος


         Νιώθω χαρούμενος αλλά ταυτόχρονα και λυπημένος γιατί κατά τη διάρκεια του ταξιδιού είδα πολύ ωραίες σκηνές που τώρα τελείωσαν και χαρούμενος γιατί επιτέλους ο Οδυσσέας γύρισε στην Ιθάκη.

                                         Νικόλας Ξένος

          Τώρα που η Οδύσσεια τελείωσε μπορώ να πω ότι ανακουφίστηκα με το τέλος. Ο Οδυσσέας επιτέλους δικαιώθηκε, σκότωσε τους μνηστήρες και ξαναγύρισε στην Ιθάκη. Όλο το χρόνο είχα αγωνία γι ΄αυτό το τέλος.  
Κωνσταντίνος Μπόκιας

         Τώρα  που  η  Οδύσσεια  τελείωσε  μου  άρεσε  γιατί είχε περιπέτειες  με  τον  Οδυσσέα που δεν  το  έβαζε  κάτω  και  συνέχιζε την  προσπάθειά  του μέχρι να  φθάσει στην  ιδιαίτερη  πατρίδα   του  την  Ιθάκη.                                                                                       
Παπαϊωάννου Δημήτριος

         Νιώθω συγκίνηση. Διαβάζοντας κάθε ραψωδία νιώθω αγωνία με τις περιπέτειες του Οδυσσέα. Νιώθω όμως και χαρούμενη, γιατί ταξίδεψα μαζί με τους ήρωες και επειδή έμαθα πολλά καινούργια πράγματα. Τελικά τώρα νιώθω υπερήφανη που πραγματοποιήθηκε ο νόστος του Οδυσσέα.
                                                            Κωνσταντίνα  Λιάσκου  


        Τώρα που η Οδύσσεια τελείωσε νιώθω σαν να έχω μία γνώση που θα με ωφελήσει στην ζωή μου, στον ψυχικό μου κόσμο, γιατί η Οδύσσεια ΕΙΝΑΙ η ζωή μου, ο ψυχικός μου κόσμος. Έτσι τώρα που η Οδύσσεια τελείωσε νιώθω μια ευχαρίστηση για αυτά που διάβασα. Γιατί ο Οδυσσέας είμαι εγώ και η Ιθάκη ο στόχος μου και το ταξίδι, οι περιπέτειες που θα έχω όταν θα αρχίσω να προσπαθώ να φτάσω στο στόχο μου. Και σίγουρα θα υπάρχουν δυσκολίες αλλά θα προσπαθήσω να τις ξεπεράσω.                                                                                                                                        ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΗ
Μελίνα Κουτσοσπύρου


          Τώρα που η Οδύσσεια τελείωσε έμαθα την ιστορία του Οδυσσέα και το νόημά της. Νιώθω χαρά γιατί υπήρχε χαρούμενο τέλος και γιατί ο Οδυσσέας πέρασε με εξυπνάδα τα εμπόδια και τις δυσκολίες που είχε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του. Το καλύτερο σημείο ήταν φυσικά το τέλος. Επίσης μαθαίνουμε το νόημα της ζωής και πώς να ξεπερνάμε τα εμπόδια που θα βρεθούν μπροστά μας.
Νικολέτα  Νικολοπούλου

                                             
         Τώρα που η Οδύσσεια τελείωσε νιώθω υπερήφανος που κατάφερα να καταλάβω ένα τόσο δύσκολο αλλά και ευχάριστο μάθημα.
                                                                                                            Γιώργος Πέττας 


          Τώρα που η Οδύσσεια τελείωσε κατάλαβα τι είναι ζωή. Συνειδητοποίησα ποιες είναι οι δυσκολίες της. Κατάλαβα επίσης  ότι πρέπει πάντα να προσπαθώ να φτάσω στο στόχο μου και να βρίσκω τρόπους και λύσεις να ξεπερνάω τις δυσκολίες. Τίποτα δεν πρέπει να παρασύρει και να με γοητεύσει τόσο σ’αυτό το ταξείδι  ώστε να ξεχάσω τον προορισμό μου. Επιπλέον έμαθα ότι στη διάρκεια αυτού του ταξειδιού θα ζήσω περιπέτειες. Μου  άρεσε πολύ η Οδύσσεια.
                                                             
Νίκη Κουρτίδου


Τώρα που η Οδύσσεια τελείωσε….

              Είμαι συγχρόνως χαρούμενη αλλά και λυπημένη. Χαρούμενη είμαι επειδή καταφέραμε να πετύχουμε το στόχο μας, δηλαδή να ολοκληρώσουμε το βιβλίο αλλά και επειδή μετά από τόσο ταξίδι φτάσαμε στη συνάντηση του Οδυσσέα με την οικογένεια του. Λυπημένη είμαι επειδή η Οδύσσεια τελείωσε και του χρόνου δε θα μαθαίνουμε πια για τον Οδυσσέα και τις περιπέτειες του. Μέσα από την Οδύσσεια απέκτησα εμπειρίες και αρκετές φορές ταυτίστηκα με τον Οδυσσέα. Ήταν ένα μάθημα που δε θα ξεχάσω ποτέ!!!!!!!                                                            
                                                                                               Μαρίνα Παπαδοπούλου        


             Νιώθω συγκίνηση γιατί τόσο καιρό είχα αγωνία για το τι θα συμβεί στη συνέχεια αλλά είμαι και χαρούμενη διότι έμαθα πολλά καινούργια και  ενδιαφέρουσα πράγματα. Ταξίδευα κι εγώ μαζί τους , πάλευα με τα κύματα κι τις περισσότερες φορές ένιωθα ικανοποίηση, όταν ο Οδυσσέας έβγαινε νικητής. Στο τέλος ένιωσα πολύ χαρούμενη επειδή έγινε ο νόστος του Οδυσσέα δηλαδή που ανταμώθηκε ξανά μετά από τόσα χρόνια την οικογένειά του. 
                                  Αφροδίτη Λιάσκου


Τώρα που η Οδύσσεια τελείωσε πιστεύω πως θα ήθελα να είναι μεγαλύτερη, γιατί μου άρεσε πολύ τελικά αν και στην αρχή δεν εντυπωσιάστηκα τόσο, αφού εν είχα καταλάβει το ιδιαίτερο μήνυμα που περνάει στον αναγνώστη. Επίσης νομίζω ότι μεταφέρει πολύ έντονα τα συναισθήματα των ηρώων και έτσι ταυτίζεσαι με αυτούς. Η τελική μου άποψη είναι ότι μ’ αρέσει πολύ και το θεωρώ ένα σημαντικό έργο που θα ήθελα να συνεχιστεί.
                                                                                                Βάλια Μπαθέκα